reklama

Ako som si robil test fanúšika SaS

Tak som našiel test (http://frantisekpavlik.blog.sme.sk/c/225465/Chces-sa-stat-clenom-fanclubu-SaS.html), ktorý mi ozrejmí či som alebo nie som fanúšik SaS. Upozornenie, článok je vysoko apolitický! 1. vek od 18 do 32 rokov (občasné výnimky sú povolené) A veruže hej, keby ste mi odsekli nejakú hnátu a spočítali letokruhy, napočítali by ste ich 29, ale tento rok už budem mať 30, ako väčšina ľudí čo mala minulý rok 29. Takže píšem jeden bodík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

2. riadiť sa heslami "kto nie je s nami, je proti nám" a "kto nesúhlasí s nami, súhlasí s Ficom" - čiernobiele videnie je považované za štandard.

Hmmm, mám 8 dioptrií a keď si dám dole šošovky alebo okuliare, tak moje vnímanie sveta sa redukuje na väčšie a menšie farebne škvrny, ale s istou dávkou tolerancie to môžeme nazvať čiernobiele videnie, veď je to len malá nepresnosť. A tie hesla, tak jasné, kto so mnou nesúhlasí, tak súhlasí pravdepodobne s niekým iným. Ten iný môže byť aj Fico, Červená karkulka , Chuck Norris, alebo František Pavlík, takže to sedí. Tým samozrejme nechcem tvrdiť, že František Pavlík je Červená karkulka, ktorá si myslí, že je Chuck Norris.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalší bodík.

3. byt ľahko manipulovateľný - nemať vlastný názor a preberať názory predsedu a členov strany ako tie jediné správne a kompetentné

Ako riť na šerbel ! Od malička som taký trtko bez názoru, slušný chlapec, miláčik učiteľského zboru a starých mám. Keby ste mi vysypali ruksak, nájdete medzi vyskakovačkou, T500, slzotvorným plynom a nedokončenou krížikovou výšivkou s motívom Chucka Norrisa aj ošúchanú knižôčku s názvom "SaS Manuál: Tie Správne a kompetentné názory".

Tretí bodík

4. byt arogantný, drzý a považovať to za úplne normálne

Toto sa síce trochu bije s predchádzajúcim bodom, ale keď sa nad tým tak zamyslím, áno niekedy môžem pôsobiť drzo a arogantne, ale väčšinou je to spôsobené unikátnou kombináciou času, osôb a miesta. Napríklad minule. Vidím na jednom bilboarde kopu hovien a hovorím „Aha, aká veľká kopa hovien", vzduchom zasvišťala barla a nebyť mojich reflexov, tak už nevidím ani tie farebné škvrny. Tento sprostý a ničím nevyprovokovaný útok bol sprevádzaný hromovým hlasom „Ty drzý zasran, nabudúce ti dolámem nohy, dnes ta mládež nemá úctu k ničomu !"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Píšem pol bodíka.

5. stádovito reagovať na naivné slogany pokyvkávaním hlavy a vyjadrovať sa najmä k veciam, ktorým nerozumieš

Moja parketa! Hlavou síce väčšinou pokyvkávam pri počúvaní hudby (jemne uvoľnené pohyby) a prezeraní účtu v banke (krátke, trhané, nič dobré neveštiace sťahy), ale k veciam, ktorým nerozumiem, sa vyjadrujem rád.

Modelová situácia:

Ja (ten čo nerozumie) : Obloha je modrá a obláčiky majú tvar obláčikov.
On (ten čo rozumie): Blbosť, obloha je ružová s modrými hviezdičkami a obláčiky majú tvar kačičky,
Ja (ten čo nerozumie) : Čože ?! Veď sa pozri hore nad seba!
On(ten čo rozumie): Pozri, máš diplom z ekonómie, sociálnych vied, klimatológie a zváračsky kurz ?
Ja (ten čo nerozumie) : Nie
On(ten čo rozumie): Tak sa nevyjadruj k veciam, ktorým nerozumieš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jeden bod.

6. kritikov strany SaS podozrievat, že sú niekým platení

Nesedí, ja si myslím, že ich to proste baví.

0 bodov za tento bod.

7. OB považovať za soľ nad zlato - prečítať si ho alebo niečo o ňom vedieť nie je nutné, dôležitá je len OB kalkulačka

OB kalkulačka? To je tá modrá so žltými klávesmi, čo sme dostávali tuším pred dvomi rokmi? Tak tá bola úplne zlá, stále ukazovalo málo.

Ale inak na ten ob počúvam samé chvály, že vraj sa s tým dá plávať, lietať a tak...

Pol bodíka.

8. poukazovať na populizmus iných politických strán, populizmus tej vlastnej ignorovať a zľahčovať

To by som najprv musel vedieť čo je to ten populizmus. Snažil som sa to vydedukovať z rozhovoru dvoch politikov

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Politik 1: Dáme ľuďom prácu, sociálne istoty, fungujúce zdravotníctvo a školstvo
Politik 2: Ste obyčajný hnusný populisti, toto je nereálne a každý predsa vie, že to MY dáme ľudom prácu, sociálne istoty, fungujúce zdravotníctvo a školstvo
Politik 1: Vy ste populisti!
Politik 2: Nie vy!
Moderátor: Páni, páni upokojte sa.
Politik 1: Vy!
Politik 2: Vy!
Moderátor: Páni, páni upokojte sa.
Politik 1: Vy!
......

ale nepodarilo sa mi zistiť čo to je.

0 bodov

9. získanie vo voľbách do VÚC 1 mandát a do EP 0 mandátov považovať za úspech :)) napriek tomu, že je to fatálne zlyhanie

Podľa mňa je to kolosálny úspech, ľudia dali jasne najavo, že ich chcú radšej vidieť v parlamente.

1 bod

10. aroganciu predsedu strany podporovať a obhajovať, aroganciu iných politikov odsudzovať - frázy o novej politickej kultúre nebrať príliš vážne

Nová politická kultúra? To by asi mala byť nejaká nástupkyňa starej politickej kultúry. Podľa mojich informácii je ale „Politická kultúra na Slovensku" vedená celosvetovým výkladovým slovníkomv sekcii „Neznáme a mýticke bytosti" hneď po Yetim a pred Lochneskou príšerou. Ďalej nasleduje ešte „transparentný tender". Takže jasné, že frázy o novom Yetim a Lochneskej príšere neberiem vážne.

1 bod

11. obhajovať kroky predsedu a strany SaS aj napriek tomu, že s nimi nesúhlasiš (k rokovaniam s Mostom sa najprv vyjadrovať pozitívne ako dobrý krok, následne rozhodnutie neísť s Mostom bezhlavo schvaľovať.

Chýba mi tu možnosť „neviem". Dosť závažny nedostatok tohto testu.

Dám si pol bodíka.

12. zhovadenie sa predsedu SaS v TV diskusiách odôvodniť diskusným súperom :)) a nie vlastným zlyhaním

Z toho plynie jasné ponaučenie, do diskusií chodiť sám !

0 bodov

Krátka sumarizácia, z 12 možných bodov som získal 7,5 boda, to je 62.5%. To je dosť nejednoznačný výsledok, v diskusii som ale našiel úplne jednoznačný, vysoko konkrétny doplnkový test v znení

„Internetovi nadcenci, homosexuli, hulici travy, technicky vzdelani ludia co si myslia ze pojedli mudrost sveta a preto sa vyznaju v ekonomickych otazkach, bytosti, ateisti, ANO nasledovnici, potratari etc...."

Tak som sa zaradil, tam kde patrím. :-)

Marek Hubáček

Marek Hubáček

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzervatívny anarchista, cynická naivka, nemilosrdný altruista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu